Для синхронізованих та несинхронізованих передач та ведучих мостів використовується в найсуворіших умовах. Підходить для легкових автомобілів (включаючи гоночні машини), чотиритактних мотоциклів (з окремими коробками передач), вантажівок, будівельної та сільськогосподарської техніки. Розроблений для полегшення перемикання передач при низьких температурах та забезпечення оптимального захисту при високих температурах. Допомагає зменшити споживання палива.
Специфікації
API GL-5, GL-4, MT-1; Mil-L-2105D/Mil-PRF-2105E; Arvin Meritor 076-N; Detroit Diesel DFS93K219.01; Ford M2C-200C; Mack GO-J; Man 342 typ M3 (< Typ S1); VW 501.50; ZF-TE-ML07A/16B; Scania STO 2:0A FS & Scania STO 1:0 підтверджено Scania
Схвалення виробників
MAN 341 Typ Z2 & MAN 342 Typ S1 (заміна оливи ведучої осі до 500 000km/3 years) MB-Approval MB 235.8; SAE J2360; Volvo 97312; ZF TE-ML 02B/05A/12L/12N/16F/17B, 19C & 21A