Етикетки на продуктах Yacco надають корисну інформацію про тип мастильного матеріалу та якість.
Першочерговою інформацією, представленою на етикетках Yacco, є клас в'язкості. Для моторних масел, воно виражається у відповідності зі стандартом SAE J300, який включає в себе:
- клас "Зима" в межах від 0W до 25W, що визначає в'язкість продукту при низьких температурах. Чим нижче клас "Зима" (5W, наприклад), тим легше буде запустити двигун в холодну погоду.
- клас "Літо" в межах від 16 до 60, що визначає в'язкість мастильного матеріалу, як тільки двигун прогріється. Рідкі сорти демонструють тенденцію до економії палива, в той же час як високов'язкі сорти підвищують рівень захисту двигуна (в будь-якому випадку, слід дотримуватися рекомендацій виробника).
Для трансмісійних масел Yacco, в'язкість виражається відповідно до SAE J306, який також включає в себе:
- клас " Зима», в інтервалі від 70W до 85W
- клас "Літо", в інтервалі від 80 до 250.
Індустріальні мастильні матеріали
Для промислових мастильних матеріалів Yacco, в'язкість виражається по класу "ISO VG", що відповідає в'язкості лубриканта при 40 градусах, виміряний в сантістокс (сСт).
Стандарти ACEA
Моторні масла, як правило, класифікуються відповідно до класу по ACEA (Європейська асоціація виробників автомобілів), яка розділена на категорії:
- Клас а - для "бензинових" двигунів;
- Клас B - для дизельних двигунів;
- Клас C-адаптований до новітніх двигунів (бензинових і дизельних), які відповідають останнім стандартам по боротьбі із забрудненнями "Євро" (наприклад, двигуни з фільтром сажі);
- Клас Е відповідає двигунам, використовуваним в транспорті, сільському господарстві і важкої техніки і т. д.
Цифри після букв позначають рівень продуктивності:
- A1 / B1: енергозберігаюче масло з коротким інтервалом заміни;
- A2 / B2: масло високої в'язкості з коротким інтервалом заміни;
- A3/ B3: масло високої в'язкості зі збільшеним інтервалом заміни для бензинових і дизельних двигунів з непрямим уприскуванням;
- A3/B4: масло високої в'язкості зі збільшеним інтервалом заміни для бензинових і дизельних двигунів з безпосереднім уприскуванням;
- A5/ B5: енергозберігаюче масло з тривалим інтервалом заміни;
- C1: енергозберігаюче масло категорії LOW-SAPS;
- C2: енергозберігаюче масло категорії MID-SAPS;
- C3: масло високої в'язкості категорії MID-SAPS;
- C4: масло високої в'язкості категорії LOW SAPS;
- Е4: масло використовується для транспортного засобу без сажових фільтрів, що працює на високих оборотах;
- E6: масло для транспортних засобів, оснащених фільтрами твердих частинок, що працюють на високих оборотах;
- E7: масло для транспортного засобу без сажових фільтрів, що працюють на високих оборотах;
- E9: масло для транспортних засобів, оснащених фільтрами твердих частинок, що працюють на високих оборотах.
Стандарти API
Стандарт API (Американський інститут нафти) служать тій же меті, що і стандарти ACEA, але, як правило, мають більш широке визнання за кордоном. Вони діляться на дві категорії: "S" для бензинових транспортних засобів і "C" для важких дизельних транспортних засобів. Чим далі в алфавіті букви після букви " S " і "C", тим пізніша специфікація.
Приклад: SN / CF відповідає використовуваному маслу для бензинових автомобілів, проданих після 2011 року, а для важких дизельних двигунів з непрямим уприскуванням з 1994 року.
Для трансмісійних масел, основною номенклатурою є встановлена API з класами GL:
- GL-3: трансмісійне масло з помірним рівнем екстремального тиску;
- GL-4: трансмісійне масло з високим рівнем екстремального тиску;
- GL-5: трансмісійне масло з дуже високим екстремального тиску (може викликати корозію обладнання, що вимагає рівня GL-4).
Для всіх мастильних матеріалів, виробники можуть встановлювати свої власні вимоги, які, як правило, є поліпшеннями до стандартів ACEA і API.