Напівсинтетичне масло для дизельних і бензинових двигунів за технологією «Low SAPS»
Застосування
Спеціальна композиція для змащування дизельних двигунів, що відповідають вимогам останніх норм щодо викидів Євро VI і євро V (важкі вантажівки, туристичні та міжміські автобуси) або Tier 4 і Tier 3 (Будівельна і сільськогосподарська техніка) незалежно від застосовуваної технології подальшої обробки: фільтр твердих частинок або SCR (C AdBlue). Особливо рекомендується для виробників, які зобов'язують застосовувати масло, що відповідає вимогам однієї з нижчезазначених специфікацій в рамках марки SAE 10W-40 - двигуни Iveco – євро VI (інтервал заміни до 100000 км), двигуни New Holland - Tier 4.
Цей продукт також підходить для змащення дизельних двигунів попередніх поколінь і для деяких бензинових двигунів (API SM).
Перевага
- Технологія ACEA E9 і ACEA E7 дозволяє використовувати цей мастильний матеріал незалежно від типу системи/систем очищення: фільтри твердих частинок, технологія SCR (з AdBlue), технологія E. G. R.
- Напівсинтетичне масло забезпечує чудову термічну стабільність і дозволяє отримати збільшені інтервали її заміни в цілковитій безпеці.
- Пакет присадок з малим відсотком сульфатної золи, зі зниженим вмістом фосфору і сірки забезпечує повну сумісність з фільтрами твердих частинок і обмежує їх засмічення.
- Дуже добре протизносні і антиокислювальних властивостей.
- Високі диспергуючі і детергентні властивості масла дозволяють утримувати двигуни в належній чистоті.
Специфікації
- ACEA E9/E7
- API CJ-4/CI-4 PLUS/CI-4/SM
- Volvo VDS-4
- MTU Type 2.1
- Renault truck RLD-3
- MACK EO-O Premium Plus
- Man M 3575
- MB 228.31
- Deutz DQC III-10-LA
- Caterpillar ECF-3/ECF-2/ECF-1a
- Cummins CES 20081
- Detroit Diesel 93K218
- IVECO Euro V і EuroVI (макс. інтервал заміни 100 000 км)